woensdag 22 mei 2019

Woensdag 22 mei, tweede vakantiedag 2019

Een heerlijk rustige dag. We lagen voor ons doen gister op tijd in bed en ik was daardoor om 06.00 al wakker. Heerlijk buiten het krantje lezen en plots sta ik oog in oog met een vosje. Heel voorzichtig pak ik mn mobiel voor het bewijs maar helaas  hij schoot weg.
Even later gaat de deur open, Dea ruikt koffie en Ukkie maakt haar wakker. Ze vraagt hoe laat is het want Uk wil eruit ik zeg 06.00, nou hier heb je Uk maar ik ga nog ff terug als je het niet erg vind.
'S middags even naar de camping winkel voor enkele ontbrekende zaken ook meteen twee nieuwe stoelen gekocht. De huidige met elastiekzijn wat ruim waardoor ik daar niet meer lekker in zit.
Temperatuur van daag 18 graden onbewolkt nauwelijks wind dus in de zon heerlijk.
Gereden kilometers 20 met de personenwagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten